Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune by mail
Сарын өмнөх миний маршруут бол Гэр - Ажил - Гэр хая Гэр - Ажил - Пап - Гэр гэх мэтчилэн байдаг байлаа. Тэгсэн саяхнаас миний маршруут арай тэлж Гэр - Ажил - Гоо сайхан - Бүжгийн дугуйлан -Гэр гэх боллоо. Энэ маань олон хүнтэй нүүр тулж ам зөрхөд хүргэх болоод байна. Уул нь хуучин маршруутаараа бол надад бухимдаж уурлах юм бараг л гардаггүй сайхан сэтгэл дүүрэн на на на гээд л алхаж өгдөг байлаа. Тэгтэл одоо яасан шинэ маршруутаар бол нэг минут ч тайван яваж ер болохгүй юм. Цагаасаа хоцорч ядаж байхад энэ микро нь 80 цаг орилоод зогсчих нь за яах уу хүүнээ дүүргэх гээд бас л мөнгө олж амьдрах гэж байгаа хүмүүс гэж бодоод дуугүй л цагаа байн байн харан сууна. За тэгээд буух буудал дээрээ буугаад нөгөө газраа очих замд маань нөгөө Тансан лам баруун этгээдэд зорчисон тэмдэглэл шиг стоо албин чөргөрүүдтэй таарахыг нь яана. Би ч Шакра ихтэй юм болхоороо Нин Жицу Гин Жицу Тай Жицу за тэгээд юу юу ч билээ тэрээ л хэрэглэндээ. Тэгсэн ч гэсэн бүүр уур хүрээд байх юм тэгээд тайвшрахын тулд Блог Жицугээ хэрэглэж байна.

За яасан гэсэн би мэссэж бичээд хэдэн залуусыг ирж байхыг анзаарсангүй л дээ. Тэгэд чихэнд "наад охиныхооо бөгсийг нь бөгсийг нь " гээд сонсогдохгүй юу . За би хүн байна даа дуртай юм шиг сонссоор байтал зүгэр зогсох уу. Тэгэд гэнт хүчтэй иргээтэхсэн чинь нөгөө залууг нь мөрөөрөө мөрлөөд хаячлаа. Тэгсэн гар нь тэр бөгсрүү бас яваж байна аа тэгэхлээр нь би "тэнэг чинь" гэсэн чинь тэр муу хөгийн залуу чинь "bitch" гэнээ. Ёооо уур хүрээд бүүр хэлэх үг олдохгүй булан тойроод далд ордогын даваан дээр "dog" гэхээс өөр муу үг олдсонгүй. Тэгэд бачимдсан чигээрээ яваж байсан чинь мэссэж ирээд буцаад нөгөө замаараа явах хэрэг гарваа. Тэгсэн муу заваан балиар хөгийн залуучуудтай чинь таарчдаг юм даа. За тэгэд нөгөө хэдүүл чинь "нөгөө охин чинь" гэж ирээд л би аймар ууртай царайлаад харсан чинь эээ бүү үзэгд халтаачаад яр шарх харваас архичин тэгээд нас нь бол 20 гаран бололтой тэгээд тэр харц энэ тэр нь нэг л биш эээ. Би ч үзчүүл үзье л гэж бодож байлаа даанч 7 8 уулаа юм даа ганц байсан болч нэг элэглээд газар унгааж байгаад тэвсээд ... гээдих зоригтой байсан байхгүй аймар царайг заваан хараал үгийг нь сонсоод л нам болж байгаа юм чинь . Юун тэр жицу мицу .

Тэгээд би бодлоо энэ залуус чинь ямар баймаар болцон юм бээ гэж?
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Гудамжнаас эхлэх нийгэм"

featured-video

Blog Archive

My Blog List