Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune by mail
Өлгөө би аз жаргалдаа мансууран байгаа бүсгүй хараад бас л нүүрэндээ инээмсгэл нууцхан тодруулсан ..... Харин өчигдөр би гудамжаар өнгрөх нулимсаа нуух гэж оролдож байгаа гомдсон бүсгүйг хараад бас л нүүрэндээ гуниг тогтоосон. Харин минийд дотор хайр байгаа цагт би нэг өдөр аз жаргалдаа умбаж нөгөө цагт би гомдлын гашуун нулимас урсгах болно гэдгээ мэдэж байлаа. Юм бүхэн нэг өнгөтэй байдаг юм бишээ. Байх ч ёсгүй байлгахыг ч хүсэхгүй байгаад ч хэрэгүй ..........Уржигдар шөнө би наран мандхыг чамтайгаа мөрийг чинь налаад харж суулаа гэж зүүдэлсэн. Харин өчигдөр орой жаран сая жилийн тэртээх гаригыг харсан хэрнээ зөвхөн чи тухай л бодож зогслоо. Харин өнөө өглөө би гурван хүслээ бичихдээ бас л чамайг цорын ганц хайр маань байгаасай гэж хүслээ ...........За ингээд галзуурч байгаа нь энэ дээ хөөрхий
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Уянгын халил Уран панаал"

featured-video

Blog Archive

My Blog List